Mesterképzés elismerése

S.O.S!
Tanító, közoktatási vezető (szakvizsga), gyógypedagógus- tanulásban akadályozattak pedagógiája szakos tanár és multikulturális nevelés okleveles tanára (MA) végzettségem van. Jelenleg gyógypedagógus munkakörben, szakvizsgázott pedagógusként, G kategóriás bérrel dolgozom. A mesterképzés megszerzésekor még igazgatói megbízásom volt. A fenntartó nem evezett ki I kategóriába, mert az iskolát egy hét múlva ÁMK-vá alakította, megbízásomat pedig visszavonta.
Iskolánk integráló bázisintézmény, több EU-s esélyegyenlőségi pályázat fenntartási kötelezettje még tíz évig. Igazgatóként és projektmenedzserként én irányítottam ezt az innovációt. Jelenleg nem végezhetem a projektvezetést, bár ezt a megbízást senki nem vonta vissza.
A jelenlegi igazgató arra hivatkozva, hogy nem hasznosítom sem a közoktatási vezetői, sem a multikulti végzettségemet, nem változtatott a besorolásomon. A pedagógiai programba és a tanmenetekbe is beépítettük a multikulturális tartalmakat. A csoportomban is integrálunk, és vannak kisebbségi tanulóim is, naponta használom a tanultakat.
A törvényi rendelkezéseket áttanulmányoztam, de lehet, hogy rosszul értelmezem. A szakvizsgázott pedagógusokat nem a megszerzett végzettségük szerint kell besorolni - a hasznosítás mértékétől függetlenül? Tudom, hogy a gyógypedagógus munkakörben nem előírás a multikulti végzettség, de ha rendelkezem vele, akkor nem a legmagasabb végzettséget kell elismerni?
Előre is köszönöm a segítséget!

Szólj hozzá!

Plain text

  • Engedélyezett HTML formázás: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
SPAM SZŰRŐ (Captcha)
Ezt a kérdést azért tesszük fel, hogy kiszűrhessük az automatikus spam robotokat.
Image CAPTCHA
Írd be a képen látható karaktereket!