LEGJOBBJAINK - avagy egy kis dícséret jól jön mindenkinek
Ezen az oldalon, elindítom a jól dolgozó közszolgákról szóló beszámolót.
Olvasva a fórum oldalait, annyi negatív hozzászólást, bírálatot olvastam, megjegyzem olykor nem minden alap nélkülit, csak ismét az általánosítások, azt nem szeretem. Egyik oldalról sem. Nem tesz jót. Megkockáztatom, ártalmas. Akire vonatkozna a bírálat, azt nem érdekli, - azért olyan amilyen -sőt, önigazolást kap általa, hogy a többi is olyan, mint ő, hiszen azért általánosítanak. Aki pedig becsülettel dolgozik, idővel elkeseredik, a negatív vélemények hallatán, és úgy gondolja, mért kell törnöm magam, ha engem is egy kalap alá vesznek.
Ezért kérnék mindenkit, akinek közszolga munkájáról pozitív tapasztalata van, - legyen az pedagógus, ügyintéző, orvos, rendőr, ápoló, és még sorolhatnám - írja meg ezen az oldalon. Lehet, hogy egyszer olvassa az érintett, és a további jó munkájához erőt merít.
Soroljuk fel a jó példákat!
Igazi EMBEREK
Vendég (nem regisztrált)
2009 ápr 16 - 10:02
A balatonfüredi Szívkorházban a betegek is, az ott dolgozók is EMBEREK.Kívánom, hogy ez mielőbb
úgy terjedjen mint a járvány!
Egy kis mosoly :)
zseni
2008 feb 3 - 19:55
Én csak tisztelni és becsülni tudom azokat a hölgyeket és urakat, akik már több éve, esetleg több tíz éve ügyfélszolgálatnál teljesítenek munkát és emberekkel vannak kapcsolatba munkaidejük 98%-ban, még mindig van egy kedves mosolyuk, egy jó szavuk az emberhez. Talán azt a kis mosolyt nem is lehet megfizetni?!
http://fejlesztok.hu
Nagyon jó ötlet, majd én
Picur (nem regisztrált)
2008 jan 25 - 17:00
Nagyon jó ötlet, majd én is írok ide hamarosan!
Szóval azt szerettem volna
Picur (nem regisztrált)
2008 feb 1 - 19:21
Szóval azt szerettem volna elmondani, hogy a János Kórházban (Budapest) az Urológián a röntgenes hölgy rendkívül kedves és segítőkész volt.
Okmányiroda - Veresegyház
Cassiopea
2008 jan 25 - 15:42
Nemrégiben ügyintézésemhez, interneten foglaltam időpontot. (Ez a fejlesztés már önmagában is dícséretet érdemel, mert sok időt takaríthat meg az ember.)
Három ügyet is kellett egyszerre intéznem, más-más, témában. Aki ismeri a rendszert, tudja, hogy csak konkrét ügyre lehet jelentkezni, így egyazon napra, háromszor regisztráltattam magam. Meg is kaptam a visszaigaigazolásról az e.mailokat. ( Elgondolkodtam ugyan, hogy a rendszer miért nem teszi lehetővé, hogy egyszerre több ügyben is jelentkezzen a polgár, de ne legyünk elégedetlenek, már ez is haladás.)
Az adott napon, az időpontnak megfelelően megjelentem az okmányirodában, és mivel nem tudtam az ügymenetet, egyenesen az információhoz mentem. Elmondtam, hogy neten foglaltam három időpontot, és most hogyan tovább. A hölgy nagyon kedves volt, megkért, hogy nyomtassak egy sorszámot, ő közben ellenőrizte a foglalásaimat. Közölte, hogy egy cseppet várnom kell, viszont az ügyeimet összevontan, egy ügyintéző fogja kezelni, így nem kell mind a három időpontot kivárnom.
Igy is történt. Talán 2 percet vártam, és már következtem is. Az ügyeim intézése is gördülékeny volt. Kb. 10 percet ha töltöttem az irodában, befizettem a csekkeket majd soron kívül bemutattam, és már végeztem is.
Nem tudom, hogy kinek jár érte köszönet, az információnál lévő hölgynek, az ügyintézőnek, az iroda vezetőjének, vagy a renszer kitalálójának. Mindenesetre én úgy gondolom, hogy mindenkinek, hiszen ez is csapatmunka. Bármelyikük ronthatja és javíthatjais.
Szép volt!
Köszönet érte!
Ományiroda - Kaposvár
zseni
2008 jan 29 - 22:44
Ehhez a hozzászóláshoz én is csak csatlakozni tudok a pozitív véleményemmel. Én tavaly (2007) hosszabbítottam a jogosítványomat. Mivel nem volt még internetes hozzáférésem a www.magyarorszag.hu -hoz, ill. nem jelentkeztem be telefonon sem (talán ezt még mindig nem lehet), ezért jó gyerek módjára reggel oda ültem az okmányirodába a 433. számú sorszámmal, amivel sorra is kerültem délután 14.15-kor. Addigra kicsit mérges is lettem, de szerencsére elszámoltam magamba a bűvös 10 számig, hiszen szegény hölgy nem tehetett erről a dologról, akihez végül a sors vezetett. Ügyem végeztével informálódtam nála valami gyorsabb ügyintézésről, így nekem is ezt az online bejelentkezést ajánlotta. A tájékoztatás, amit adott, azt hiszem példaértékű. Azonnal regisztráltam is magam a rendszerben, majd a sors úgy hozta, hogy 3 hónap múlva újra ügyem adódott az okmányirodában, de már ezzel a gyors rendszerrel jelentkeztem be. Az ügyintézés ideje lecsökkent (esetemben) 10 percre, de csak azért ilyen hosszú ideig, mert az előttem levő ?Úr? nem értette vagy nem akarta megérteni az ügyintézési rendet.
Végezetül tényleg én is csak azt tudom mondani, hogy nagyon jó a rendszer, megkönnyíti az ember életét ebben a rohanó világban. Más fontos dolog a rendszerrel kapcsolatban, hogy egyéb más hasznos dolgot is megtudhat az ember ott.
Dicséretes az ötlet és a végrehajtás is!
Szólj hozzá!