Adóügyi ügyintéző bére

Szeretnék segítséget kérni. Gazdasági Agrármérnök diplomával és pénzügy-számvitel és vállalkozás szervező szakiránnyal rendelkezek. Egy községben vagyok adóügyi előadó már több mint egy éve, persze a diplomámat nem nézik. Abban szeretnék segítséget kérni hogy kifejezetten milyen végzettség szükséges ehhez a munkakör betöltéséhez ha a diplomát nem nézik, akkor van e valami mondjuk az adótanácsadói végzetség. Azért kérdezem mert akkor ha elvégezném akkor már a jegyzőnek mondhatnám hogy megvan a papírom és akkor emelhet a fizetésemen. Előre is köszönöm

a 9/95ös már nem hatályos, ez a jó:
Hatályos: 2012.03.11 -
29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet
a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól

Köszönöm szépen a segitséget

9/1995. (II. 3.) Korm. rendelet
a köztisztviselők képesítési előírásairól

1. számú melléklet a 9/1995. (II. 3.) Korm. rendelethez
A helyi önkormányzat képviselő-testülete hivatalában az egyes feladatkörökhöz meghatározott szakirányú (alapképzésben szerezhető) iskolai végzettségek és szakképesítések
I.

16. Pénzügyi igazgatási feladatok
Az I. besorolási osztályban:
jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű katonai felsőoktatási intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási szakképzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakügyintézői szakképesítés.
A II. besorolási osztályban:
középiskolai végzettség és közgazdasági szakképzettség vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: gazdasági elemző- és szakstatisztikai ügyintéző, banki ügyintéző, számítógép-kezelői és számítástechnikai szoftverüzemeltetői szakképesítés.

II.

2. Gazdálkodással kapcsolatos feladatok
Az I. besorolási osztályban:
egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi szintű műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség; katonai felsőoktatási intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és pénzügyi, számviteli, számítástechnikai felsőfokú szakképesítés.
A II. besorolási osztályban:
középiskolai végzettség és közgazdasági szakképzettség vagy középiskolai végzettség és az OKJ szerint: pénzügyi-számviteli szakképesítés, gazdasági elemző és szakstatisztikus ügyintéző, banki ügyintéző szakképesítés.

Én is adóügyi ügyintézőként dolgozom egy önkormányzatnál.
Nekem PSZF-es diplomám van.

Szólj hozzá!

Plain text

  • Engedélyezett HTML formázás: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
SPAM SZŰRŐ (Captcha)
Ezt a kérdést azért tesszük fel, hogy kiszűrhessük az automatikus spam robotokat.
Image CAPTCHA
Írd be a képen látható karaktereket!