Account asszisztenst keresünk!
Account asszisztens állás
Account asszisztenst keresünk ügynökségi, ügyfélkapcsolati munkához, ügynökségünkhöz.
Az Account asszisztens feladata:
• A napi adminisztratív tevékenységek ellátása (prezentációk készítése, dokumentumok, szerződések kezelése, fordításokban való részvétel, adatok begyűjtése, ütemtervek, árajánlat, beszámolók, kimutatások készítése)
• ügyfelekkel való kapcsolattartás
• projektek teljes körű koordinációja
• alvállalkozókkal (nyomda, produkciós iroda) való kapcsolattartás, nyomdai leadások menedzselése
Téged keresünk, ha:
• a közszolgálatban releváns végzettséggel rendelkezel, illetve diploma előny
• 3-5 év közigazgatásban szerzett munkatapasztalatod van
• proaktív szemlélettel rendelkezel
• határozott és talpraesett vagy
• kommunikációs szintű angol nyelvtudással rendelkezel
• önálló munkavégzésre alkalmas vagy, emellett kiváló csapatjátékos veszett el benned
• munkádat az alaposság és precizitás jellemzi
• kipróbálnád magad a versenyszférában is
Amit kínálunk:
• budapesti munkavégzés, 8:30-17:30
• változatos munka
• fiatalos, dinamikus csapat
• nagyon jó ügyfélkör
• fejlődési lehetőség, kurzusokon, konferenciákon való részvétel
• fix fizetés
• hosszútávú együttműködés
Jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal az alábbi e-mail címre várjuk: szogyen.leona@brandcontrol.hu
Szólj hozzá!