új munkakör

Szép napot az ittlévőknek!
Problémám a következő, örülnék ha valaki segíteni tudna.
Intézményi összevonás előtt a mostani telephelyen dolgoztam, az összevonás után az új jogutód intézmény székhelyére kerültem. Gondolom ez még szabályos papír nélkül is, mert most már egy intézmény a kettő.
Munkaköröm elnevezése nem változott, ellenben az elvégzendő feladatok jelentősen növekedtek az eddigiekhez képest. Erről írásban még nem kaptam tájékoztatást, csak szóban.
Kérdésem az lenne, hogy ilyen esetben előzetesen fel kellett volna ajánlani az munkakör változást elfogadásra a részemre, hogy eldönthessem hogy vállalom vagy sem, vagy ez automatikusan megtörténhet így?
Esetleg törvényi hivatkozást szívesen vennék.
Köszönöm az esetleges válaszokat!

Szólj hozzá!

Plain text

  • Engedélyezett HTML formázás: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
SPAM SZŰRŐ (Captcha)
Ezt a kérdést azért tesszük fel, hogy kiszűrhessük az automatikus spam robotokat.
Image CAPTCHA
Írd be a képen látható karaktereket!